üres

Bukarest – Haifa Universal Air légitársasággal, 2023 szeptemberétől!

0 741

A légitársaság Univerzális levegőA máltai székhelyű járatokat tervez Izrael és Románia között, valamint charterjáratokat a román piacra. A Universal Air cég idén kezdte meg működését Haifából (Izrael), a román származású izraeliek legnagyobb közösségének otthont adó városból, és a közeljövőben több repülési lehetőséget kíván kínálni Romániának. A légi közlekedés történetében ez az első alkalom, hogy légi járatokat indítanak Haifából Romániába.

Az izraeli piacon már sikeresen működő Universal Air cég tevékenységét a román piacon kívánja fejleszteni. A téli szezontól először indulnak el a Suceava, Craiova és Bukarest (Aurel Vlaicu Băneasa Nemzetközi Repülőtér) járatai Haifába, visszaúttal a tel-avivi Ben Gurion nemzetközi repülőtérről.

A versenyeket 400 üléses Bombardier DASH Q78-as repülőgépekkel bonyolítják le.

Ezek a repülőgépek nagyon kényelmesek az utasok számára, és lehetőséget kínálnak a charterjáratok megnövelt gyakoriságára. Az első járatok, a Bukarest - Haifa útvonalon, szeptember közepétől indulnak.

„Bár új légitársaság vagyunk, nagyon gyorsan bővítettük tevékenységünket. Hamarosan több 400 férőhelyes Bombardier DASH Q78 típusú repülőgéppel bővítjük flottánkat, melyeket a téli szezontól kezdünk meg. Örülünk, hogy Izrael (Haifa) mellett Románia lesz az egyik légi csomópontunk. Charter járatokat is kínálunk Máltára, ahol központi irodánk található. A román légiközlekedési piac nagyon dinamikus, és menetrend szerinti és charter járatokat is kínálunk majd” – mondta Simon Cook, a Universal Air vezérigazgatója.

„Egyre közelebb vagyunk ahhoz, hogy visszaszerezzük azt, amit a 2020-2022-es időszakban elveszítettünk a turisták számát tekintve. A román tengerparton 220 férőhelyes gépekkel kezdtünk heti járatokat üzemeltetni Izraelből, az első járat 100%-ban megtelt. Másrészt a Universal Air-rel közösen nyitottak vagyunk a román turisták charterjáratainak üzemeltetésére, más külföldi úti célokra.

A téli szezonban heti két járatunk lesz Izraelbe az Aurel Vlaicu Baneasa Nemzetközi Repülőtérről, a 2024-es nyári szezonban heti három járatunk, illetve heti egy járatunk Craiovába, Szucsávába, de igény szerint bármelyik romániai repülőtérről. A Bombardier Q400-as gépek rendkívül gazdaságosak, így egyes járatok könnyedén és 52-54 utassal is lebonyolíthatók.

Nem állunk meg itt, további kellemes meglepetésekkel készülünk a közeljövőben. Jelenleg, a 2024. szeptember és május közötti időszakra a Bukarest - Băneasa, Craiova és Suceava járatai szinte teljesen lefoglaltak" – hangsúlyozza Meidan Butnaru, a Universal Air romániai és izraeli képviselője.

A Universal Air a charterpiacon kíván működni

A Universal Air a charter járatok piacán kíván működni, román utazásszervezőkkel közösen új, kevésbé népszerűsített desztinációkat, melyeket kisebb gépekkel is ki lehet szolgálni. A légitársaság belföldi járatokat is tervez romániai városok között. Hazánk nagy előnye, hogy számos nemzetközi repülőtere van, ezek többsége korszerűsítés alatt áll, illetve a Universal Air flottája is igazodik a rövidebb kifutópályákhoz. A Bukarestből Haifába induló járatok 6 éjszaka / 7 nap teljes tartózkodást kínálnak, reggel 7 órakor indulnak és 8 órakor indulnak vissza.

Válaszolj

E-mail címed nem kerül nyilvánosságra.