#UnimRomania: Bukarest - Konstanca repülővel Kolozsváron keresztül repültünk, és volt időnk a strandra is (Ep.1)

Az #UnimRomania projekt elindult. Az első napon 2 repülést tettem Romániába, és volt időm úszni a tengerben. A Blue Airrel a Bukarest - Kolozsvár és a Kolozsvár - Konstanca útvonalon repültem.

3 2.927

Manapság ők is benne vannak a projektben #UnimRomania a #BlueAirrel – 5 járat 4 nap alatt. Az első napon 2 repülést tettem és Bukarest - Kolozsvár és Kolozsvár - Konstanca irányból utaztam. Elképesztő, milyen könnyű repülés közben eljutni a tengerhez anélkül, hogy megijedne a hosszú vonat- vagy autóúttól.

Bukarest – Konstanca Kolozsváron keresztül

unimromania-a-blue-air-5

Míg más országokban a belföldi útvonalak hálózata nagyon jól kiépült és már a normalitást fejezi ki, addig nálunk csak most haladnak a normalitás felé. Projektünk középpontjában annak bemutatása áll, hogy milyen gyorsan utazhat Romániában keletről nyugatra és délről északra repülőjáratokkal.

A Blue Air belföldi járataival már nem tűnnek olyan hosszúnak a távolságok Románia főbb városai között. A Bukarest - Kolozsvár távolságot mindössze 30-35 perc alatt tette meg, ez légi úton is lehetséges. Mit csinálsz 30-35 perc alatt?

9:00 körül szálltam fel Bukarestből és 9:35-kor már Kolozsváron voltam. A konstancai repülőútig volt időnk pihenni, és egy kicsit meglátogatni a romániai népességszám szerint második várost. Körülbelül 4 óránk volt, ezalatt végigsétáltunk a központban, ettünk és hűsöltünk egy terasz napernyője alatt.

unimromania-a-blue-air-3

És IGEN, jól olvastad. Van egy járat Kolozsvár – Konstanca. Június 15-től a Blue Air Konstancáról indít járatokat Kolozsvárra, Temesvárra, Iașira és Nagyváradra. Ami nekem normálisnak tűnik, legalábbis nyáron!

Konstanca - Kolozsvár járatok menetrendje

0B471 Constanța 15: 00-16: 00 Kolozsvár – csütörtök
0B472 Kolozsvár 16: 30-17: 30 Constanța – csütörtök

0B471 Constanța 17: 30-18: 30 Kolozsvár – vasárnap
0B472 Cluj-Napoca 19: 00-20: 00 Konstanca – vasárnap

Az #UnimRomania első napján megtapasztaltam a Kolozsvár - Konstanca járatot. A 737-500-as (YR-AMA) repülőgép, amely akár 120 utast is szállíthat, megtelt. 119 utas volt, tekintettel arra, hogy 3 ember nem jelent meg a beszálláson. A repülési idő körülbelül 50 perc volt egy nehéz távolságon autóval vagy vonattal.

közvetlen repülőtér

18:00 körül érkeztünk a tengerpartra, így naplementekor élveztük a napsütést. A kollégák is úsztak egyet a tengerben. Aztán eljött a vacsora és a tengerparti pihenés ideje. A transzfert a repülőtérről a szállodába a közlekedési társaság biztosította Közvetlen repülőtér. A cég napi transzfert biztosít a Mihail Kogălniceanu repülőtér és Konstanca központi pályaudvara között. Csak foglaljon helyet az oldalon keresztül www.direct-aeroport.ro, a repülési menetrendtől függően.

Aki vásárol, az utazási irodán keresztül marad Álom Vakációs Paradicsom, ingyenes transzfert vehetnek igénybe a repülőtérről a szállodába és vissza.

És élvezheti ezeket a repüléseket. Tengerparti városlátogatást tervez, csütörtöktől vasárnapig, vagy választhat 7-9 éjszakás szállást, és benne van a transzfer stb. Ezen kívül többé nem kell aggódnia a parkolás miatt, és nem kell tartózkodnia az alkoholfogyasztástól. A tengerhez mész sofőrnek lenni, vagy szórakozni és pihenni?

unimromania-a-blue-air-4

Egy dologra emlékezni kell: Romániában már nem luxus, hanem létszükséglet, a repülőjegyek pedig megfizethetőek. Ráadásul Románia fő városai könnyebben egyesíthetők légi úton. Használja ki ezeket a lehetőségeket! Légy!

Ma indulunk a 3. járattal #UnimRomania-ból Konstanca – Temesvár útvonalon. De erről az élményről a holnapi epizódban.

Köszönjük a Blue Air támogatását, és egy nagyon vonzó belföldi légi járati hálózat kialakítását, amely támogatja azokat, akik gyorsabban szeretnének utazni Románián keresztül.

Köszönet a szponzoroknak Unirea Hotel (Jászvásár); Ügynökség Üres Vis Paradicsom (Állandó); szállító cég Közvetlen repülőtér (Constanța) és Hotel Check Inn (Temesvár), mert pozitívan reagáltak megkereséseinkre, és szeretnének részesei lenni ennek a merész projektnek.

Válaszolj

E-mail címed nem kerül nyilvánosságra.