Öt ok, amiért érdemes privát transzfert foglalni a bukaresti repülőtérre és vissza

0 418

Szenvedélyesek vagyunk az utazások és a repülések iránt. Szeretünk sokat utazni, új helyeket felfedezni, kipróbálni a helyi konyhákat, meglátogatni a kevésbé ismert turisztikai célpontokat. Személy szerint több mint 300 járat van a listámon. Minden repülésnek megvan a maga története, és nagyrészt gyönyörű, emlékezetes élmények voltak. Számunkra minden utazás azzal kezdődik, hogy kimegyünk az ajtón, és akkor ér véget, amikor belépünk a házba.

Nem vagyunk tipikusak, de az idő és a sok kirándulás hatékonyabbá, tapasztaltabbá tett minket a szervezésben. Figyelembe vesszük az utazás minden szakaszát, és úgy szervezzük meg, hogy az zökkenőmentesen menjen. Nyilvánvalóan nem mindig sikerül, de mit ér egy webhely, ha egyszerűen "egybeolvad" minden mással? Példaként említjük, hogy az egyik utunk során a gép lekésésének határán voltunk. Nem becsültem meg az átszállás idejét otthonról a repülőtérre, zsúfolt területet is kifogtam, és minden forgalomban eltöltött perc egyre stresszesebb volt. De volt egy nagyon jó sofőrünk, aki biztonságosan kivitt minket a repülőtérre. Néhány perccel a beszállókapu bezárása előtt elértük a határt.

Azóta úgy döntöttem, hogy növelem az időkeretet az otthoni/szállodai reptéri transzferek tekintetében. Jobb lesz, ha várok, ahelyett, hogy a reptér folyosóin rohannék :). Ugyanakkor az elmúlt években különféle cégeket vettem igénybe reptéri transzfer. Íme öt ok, amiért Önnek is meg kell tennie ugyanezt, ha rezonál velünk.

• Korai foglalás! Előre lefoglaltam a transzfert a repülőtérről/repülőtérre, hogy ne korlátozzanak a várakozási idők. Voltak olyan helyzetek, amikor nem foglaltam le előre az autót, hanem valós időben adtam le a rendelést, és meglepődtem, hogy nem találtam meg az autót, vagy tovább vártam, amíg megérkezett. A nap bizonyos szakaszaiban az autórendelés akár sorsolás is lehet, ha nincs előre lefoglalva. Ez bármely országban/célpontban megtörténhet.
  • Lehetőség az Ön igényeinek megfelelő autó kiválasztására! Attól függően, hogy milyen konfigurációban indulunk az utazásra, választhatjuk az autó típusát. Vannak transzfer cégek, akik kérésre akár gyerekülést is tudnak biztosítani. Ha csoportban vagy nagy családban utazik, kérhet többüléses autót. Előny, ha tudjuk, hogy egy tágas autóban, baráti vagy családi körben választhatunk átszállást anélkül, hogy több szedánra osztanák őket, különösen külföldön.
  • A transzfer ütemezhető a repülőtér és az ország bármely szeglete között, nyilván a kapcsolódó költségekkel együtt! Szerencsénk van, mert Bukarestben vagyunk, és többféle közlekedési módot és szállítási szolgáltatást tudunk igénybe venni a Henri Coandă nemzetközi repülőtérről/repülőtérre, az utazás időpontjától függően. De nem szabad elfelejteni, hogy egyre többen vannak a környező területeken, talán 30-50 kilométerre a legközelebbi repülőtértől. Az egyik megoldás továbbra is a privát átutalás. Vannak költségek, de ha kell, akkor muszáj! Még nekünk is szükségünk volt egy privát transzferre több mint 200 kilométeres távolságra. Ugyanez alkalmazható különböző külföldi úti célokra.
  • A XNUMX. századhoz méltó fizetési módok! Nagyon érdekel a fizetési mód, mert az esetek 99%-ában kártyával vagy közvetlenül a számláról fizetek. Egy ideje kerülöm a készpénzes fizetést, mert nem szeretek alkudozni a sofőrrel. Privát transzfer foglalása esetén előre fizethet, vagy választhat a kártyás fizetés mellett a verseny végén. Ez különösen akkor jelent előnyt, ha külföldre utazunk, és nincs elég pénzünk a helyi pénznemben.
  • Fokozott kényelem! A privát transzfer a repülőtérről/repülőtérre a legnagyobb kényelmet nyújtja az utasok számára. Általánosságban elmondható, hogy az autók tiszták, tágasak, öltönyös vezetőkkel. Volt eset, amikor üdítőt kaptunk. Ugyanakkor extra önbizalmat és biztonságot ad nekünk. Ahogy mondtam, az utazás attól a pillanattól kezdődik, amikor kilépünk az ajtón, és az átszállások nagyon fontosak a plusz stressz kiküszöbölése érdekében. Tudjuk, hogy beszálltunk az autóba és megérkeztünk úti célunkhoz, anélkül, hogy közlekedési eszközt váltottak volna, és nem vonszolták a csomagjainkat.

Az utazás időpontjától és az úti céltól függően néha jobb is lehet hogy egy bukaresti autókölcsönző céghez forduljon, ha van engedélyed és nem félsz az ismeretlentől. Még ha Bukarestbe utazik is, bérelhet közvetlenül a repülőtérről, annyi napig végezheti a munkáját, amennyit csak akar, és induláskor a repülőtéren is hagyhatja.

Ennek ellenére kellemes és stresszmentes utazást kívánunk!

Válaszolj

E-mail címed nem kerül nyilvánosságra.