#UnimRomania: Egyesítettük Romániát keletről nyugatra a Blue Air segítségével (2. rész)

Az #UnimRomania projekt második napja légi úton Nyugat-Romániába vitt minket. Körülbelül 60 perc alatt tettük meg a Konstanca és Temesvár közötti távolságot.

2 2.923

Továbbra is naprakészen tájékoztatjuk az #UnimRomania projektben történtekről. A második nap a mamaiai Zenith Hotel teraszán reggelivel, majd 2-3 órás pihenéssel indult, ezalatt elmeséltem, hogy kb. Az UnimRomania 1. napja Blue Air.

unimromania-a-kék-levegő-nap-2-2

Constanța - Temesvár a Blue Air társaságában

13:00 körül felszálltunk a Direct Airport minibuszra, és elindultunk a konstancai Mihail Kogalniceanu nemzetközi repülőtérre. Körülbelül 30-35 perc múlva megérkeztünk a konstancai repülőtérre a 3. menetrend szerinti járatra #UnimRomania-ban: Konstanca – Temesvár.

unimromania-a-kék-levegő-nap-2-1

Ezt az útvonalat e hónap közepén nyitották meg, és szeptemberig közlekedik. Szezonális összeköttetés a román tengerpart turizmusának elősegítésére, amely lehetőséget kínál a bánságiaknak, hogy körülbelül 60 perc alatt elérjék Konstancát.

Ennyi ideig tartott a mai repülés, amelyet Boeing 737-500-as (YR-AMA) repülőgéppel üzemeltettek. A töltési arány kb 70% volt, de ne felejtsük el, hogy ez volt a szezon 3. repülése. Információink szerint júliustól már teltebbek lesznek a futamok.

Lentebb megtalálja a Konstanca - Temesvár járat menetrendjét

0B473 Constanța 15:00-16:15 Temesvár – péntek
0B474 Temesvár 16: 45-18: 00 Konstanca – péntek

0B473 Constanța 13: 30-14: 15 Temesvár – vasárnap
0B474 Temesvár 15: 15-16: 30 Konstanca – vasárnap

Így aztán nagyon rövid időn belül megérkeztünk Bánát fővárosába. -on maradtunk Hotel Check Inn majd kisétáltam a városból. A nagymama házában vacsoráztunk, és a történelmi központ egyik teraszán találkoztunk Nenea Iancuval.

Bega
Gyár-Timisoreana

Dióhéjban: Konstancán ittam a kávémat, a repülőn ebédeltem, Temesváron vacsoráztam. A mintegy 750 kilométeres távot kevesebb mint egy óra alatt tette meg repülővel, szemben az autóval megtett 9 órával. Mit szeretsz jobban?

A lelkemben ott van az a "WOW" érzés, hogy milyen gyorsan lehet eljutni egyik sarokból a másikba Romániában vagy a világban a repülő segítségével. Ki gondolta volna, hogy mindössze 100 év alatt a repülés ennyire növekedni fog?

Ma következik a 4. járat UnimRomania-ból Temesvár - Iasi útvonalon, de erről a következő epizódban!

Köszönjük a Blue Air támogatását, és azt, hogy sikerült egy nagyon vonzó belföldi légitársaságot kialakítani, amely támogatja azokat, akik gyorsabban szeretnének utazni Románián keresztül.

Köszönet a szponzoroknak Unirea Hotel (Jászvásár); Ügynökség Üres Vis Paradicsom (Állandó); szállító cég Közvetlen repülőtér (Constanța) és Hotel Check Inn (Temesvár), mert pozitívan reagáltak megkereséseinkre, és szeretnének részesei lenni ennek a merész projektnek.

Válaszolj

E-mail címed nem kerül nyilvánosságra.