Bukarest - Antalya - Bukarest az Air Bucharest légitársasággal (charter járat) - infotrip Antalya (ep.1)

26 12.094

13. május 20-2013. között a Prestige Tours meghívására infotúrán voltam a török ​​tengerparton, Antalya térségében. Ebből az alkalomból megtapasztalhattam a charter járatot a 2010-ben alapított, charter járatokra szakosodott román Air Bucharest légitársasággal. Tulajdonosa Hasan Yapici, a Kusadasi alapítója.

Azzal kezdem, hogy elmondom, mit jelent a charterjárat. Az Air Charter egy repülőgép bérlését jelenti a fedélzetén kínált összes szolgáltatással együtt, és a kívánt célállomásra történő üzemeltetését. Vannak légitársaságok, amelyek rendszeres kereskedelmi járatokat üzemeltetnek különböző célállomásokra, de alkalmanként bérelnek charter repülőgépeket (pl. TAROM, Blue Air), de vannak olyan szolgáltatók is, amelyek csak charter járatokra specializálódtak, mint például az Air Bucharest.

IMAG0171

Az Air Bucharest egyetlen repülőgép tulajdonosa - a Boeing 737-300. A gép 148 utas szállítására alkalmas, és charterjáratokat indít a "Henri Coanda" bukaresti, kolozsvári, jászvásári, nagyszebeni és temesvári repülőterekről.

A repülőgép körülbelül 18 éves, de jól működik és jól karbantartott. Egyetlen osztályba van beállítva, 3-3 formátumban, elegendő lábteret biztosítva. Kellemes benyomást tett rám a légiutas-kísérő (csinos lányok, mindig mosolygós, barátságosak), a pilóták kommunikációja, de a szolgáltatások is.

A Bukarest - Antalya - Bukarest járat időtartama szegmensenként körülbelül egy óra 40 perc. Átlagosan 10 000 méteres utazómagasságon repül, sebessége pedig körülbelül 870 km/h.

Mindkét járaton volt az étkezés. Frissítőt, vizet, kávét és harapnivalókat szolgáltak fel. Volt egy szendvics a zuhany alatt, és meleg étel a visszaúton. Nem egészen értettem, mi van az étlapon, és nem is nézett ki jól, de ízlett.

IMAG0164

Nagyon jó időt is fogtam, aminek nagyon örültem és magasról tudtam lőni.

A repülőjegyekkel és a check-innel kapcsolatban célszerű tájékoztatni azt az utazási irodát, ahol az utazási csomagot vásárolja. Körülbelül 2 órával azelőtt a repülőtéren voltunk, hogy bejelentkezzünk. Tartalmaztunk egy feladott poggyászt (maximum 23 kg) és egy kézipoggyászt (maximum 7 kg). Célszerű betartani ezeket a határértékeket, hogy ne kelljen egyéb poggyászdíjat fizetnie.

Az Air Bucharest leszállás a Henri Coanda nemzetközi repülőtéren

Repültél az Air Bucharest-tel? Szívesen olvasnék a különböző charterjáratokkal kapcsolatos tapasztalataidról, úgyhogy nyugodtan írj véleményt.

26 megjegyzés
  1. ENCIULESCU CRISTIAN azt mondja,

anélkül, hogy megkérdőjelezné a bukaresti légi személyzet szakszerűségét, de nekem úgy tűnik, hogy egyetlen repülőgép, amellyel a társaság üzemeltet egy nap alatt 6 repülést hajt végre, ha nem szerencsés, ha valamelyik járattal problémái vannak, az azt jelenti, hogy az egész az aznapi program felborulna

1. Sorin Rusi azt mondja,

Ez egy kockázat, amelyet a légi üzemeltető vállal. A gépek repülésre készültek, akárhány repülést is hajtanak végre, az ötlet az, hogy a lehető legjobban karbantartsák.

A légiutas-kísérők és a pilóták x repülési óránként váltják egymást. Nem tudom elképzelni, hogy ugyanaz a pilóta akár 6 repülést is végrehajtson…

És mi, utasok, nem tudhatjuk a működési tervet. Leginkább arra vagyunk kíváncsiak, hogy időben eljussunk a célunkhoz, ok, nem probléma :).

2. ENCIULESCU CRISTIAN azt mondja,

igen, egyértelmű, hogy több személyzet dolgozik, és igaz, hogy a gép karbantartása sokat számít, de hogy pontosabb legyek, elmondom a példámat, szombaton 17 órakor indulok Bukarestből Rodoszra, a az előző járat Kréta-Bukarest útvonalon volt 11 órakor, ha ne adj isten, a Krétáról visszafelé tartó gépnél műszaki probléma van, ami 4-5 órás menetrendi késést von maga után, ebben az esetben nem lennék biztos abban, hogy 17 órakor az a járat, amelyre a jegyem megvan, a menetrendet követi

1. Sorin Rusi azt mondja,

Lehetnek késések a chartákban, ezt nem tagadom. Vagy 1-2-3 órás késések, vagy másik gép keresése. El is késtünk, amikor elindultunk Antalyába. 2 órás késéssel indultam, de ez… megérte a várakozás 🙂

3. ENCIULESCU CRISTIAN azt mondja,

Nem hiszem, hogy érdemes három órát veszíteni az indulásig, főleg, hogy akár egy napot is elveszíthetsz a tartózkodásból, visszatéréskor még elfogadható

1. Sorin Rusi azt mondja,

Ne dramatizáljunk azzal, ha és mintha. Az 1-2 órás várakozás pedig nem tragédia, pláne, ha régen várt nyaralásra mész :). Ez nem olyan, mint amikor nyakkendőd van, és az a gondolat, hogy 1-2 óra repüléskimaradást jelenthet.

4. Dinu azt mondja,

De ha 18 órát késik, nézze meg, milyen kellemes. Hihetetlen, hogy óránként mennyi hazugságot tudok elmondani. Iraklion / Kréta-Iasi repülés.
    Ha bármilyen műszaki probléma adódik, akkor szenvedni fog, mert nincs más repülőgépük.

1. Sorin Rusi azt mondja,

Igen, sajnos az! A repülőgép nagyjavítása során jelentős késések fordulhatnak elő. És 3-4 órát késtünk. Ilyen késések sajnos gyakran előfordulnak charterjáratokon

5. Sorin Rusi azt mondja,

Ne késlekedjen, és élvezze az ünnepeket, ahogy tervezte :).

6. Roland azt mondja,

Ezt találtam a softpedia fórumon:
    idézet:
    "Tegnapi tapasztalatom, remélem, hogy ezentúl sokaknak segíthetek, amikor úgy döntenek, hogy ezzel a társasággal repülnek 2 lejért. Tegnap el kellett jutnunk Krétára, ahol egy hétig maradhattunk. Tele voltunk lelkesedéssel, és vártuk a reggel 7-kor induló gépet, az Air Bucharest által üzemeltetett gépet. De mondtam, hogy nem vagyunk szakértők. Körülbelül 15-20 perc múlva értesítést kaptunk, hogy az irányítótorony a visszatérés mellett döntött. Az ok: elütöttem egy madarat :). Kérdem most: hogyan lehet ezt műszaki szakértelem nélkül megállapítani? A gép motor nélkül maradt, emiatt kezdett elveszíteni az egyensúlyát, így a pilóta, akinek köszönjük a tapasztalatokat,
    elkezdte egyik oldalról a másikra lengetni a gépet, hogy egyenesen tartsa. Sikerült leszállnunk, ez után az egyensúly és a félelem után, hogy történt valami, és ahogy a gép letette a futóművet, 6 nagy tűzoltóautó és 3-4 mentő mellettünk állt a megállásig. Szóval számíthattunk tűzre.
    Miután leszálltunk a gépről, egy másik beszállókapuhoz vittek minket, abban a reményben, hogy az iroda és a légitársaság képviselői a helyszínre jönnek, és elmagyarázzák a történteket, csak az életünk került veszélybe, és elmondják, hogy van alternatívánk, mert fizettünk. nyaralásra. Hát ez nem
    történt. Aztán megtudtam, hogy az AIR Bucharestnek tulajdonképpen egyetlen gépe van a flottájában, az a repülőgép, amelyre a legtöbb romániai utazási iroda szerződött (magánban tudok mondani neves ügynökségeket, köztük a miénket is), a török, akinek a gépe már nem. válaszolt a telefonra, és a repülőgép 18 éves volt, és valójában ezeken a görögországi, törökországi vagy spanyolországi charterjáratokon állomásozott.
    Ugyanazon a napon néhány turistát akart vinni velünk Spanyolországból. Valószínűleg akkor az istállóban adtak neki 2-3 kalapácsot és úgy oldották meg
    hogy alkalmas legyen a repülésre. Ekkor kaptam egy tájékoztatást, hogy 14 óra körül indulunk, nem szólt semmit, nem számított, hogy nem tudtuk, mivel induljunk el, mikor induljunk el, vagy mivel térjünk vissza. 12 óra körül sok cirkusz és botrány után sikerült összepakolnunk a csomagjainkat és elhagynunk a repteret, hogy az utazási irodába menjünk.
    Az utazási irodánál történtek számodra kevésbé fontosak, valószínűleg visszakapjuk a pénzünket vagy nem, de megtudtuk, hogy 16.30-kor egy Taromot bocsátottak a reptéren hagyott utasok rendelkezésére, hogy felszálljanak Krétára, de i -közölték, hogy visszatérésükkor megteszik
    is jön az Air Bucharest. A taromot nem az Air Bucharest-i török ​​tette elérhetővé, aki már nem vette fel a telefont, hanem az egyik utazási iroda, amelynek sikerült részben megoldania a megoldást, és elkerülni a név foltosságát a piacon. Szeretném megemlíteni, hogy hajnali 4-5-től 16.30-ig a reptéren maradt. Embertelen.
    El vagyok döbbenve mindentől, ami történt. Hogyan tudod elfogadni, hogy emberi lényként megalázzák, és hogyan tudod elfogadni, hogy ugyanazzal térj vissza
    az életveszélyes büdös repülő? Az emberek valójában csendben maradtak, és elfogadták a helyzetet, hogy ne veszítsék el nyaralási pénzüket. De ha egységesek lennénk, akkor sokkal jobb út állt volna rendelkezésünkre: kaphattunk jegyeket az első vonalbeli versenyekre, vagy biztosíthattunk zuhanyozót és Taromot is. Ami tegnap a levegőben történt, az sokkal rosszabb lehet, hogyan lehetséges, hogy mégis veszélybe akarod hozni a gyereked életét, pusztán csak azért, hogy elmenj nyaralni és ne veszíts pénzt?
    Nem is beszélve az utazási irodákról, amelyek azt állítják, hogy nagy hírnévvel bírnak a piacon, és vállalnak szerződést úgynevezett magán légitársaságokkal, egyetlen géppel, az utasokra vonatkozó biztonsági előírások nélkül. Mindannyian tudjuk, hogy azért választják az Air Bucharest charterét, mert a jegyárak alacsonyabbak számukra, de az üdülési jegy teljes ára így is magas, így többet keresnek. Az ár természetesen a vásárlók életét veszélyezteti.
    Arra kérem mindenkit, hogy előre tájékoztassa Önt, hogy mivel repül, és ne fogadjon el semmilyen szállítást, például az Air Bucharest-től. Egyszer valaki szenvedni fog, és akkor semmi sem lesz lehetséges. Ne fogadjon el semmilyen feltételt még akkor sem, ha az utazási iroda egy név a piacon. Kitalál! Bevallom, hogy tévedtem, és nem aggódtam amiatt, hogy Görögországba repüljek. Ezentúl semmiféle repülőt nem fogadok el.
    Erről a káoszról minden online médián közzé fogok tenni információkat. Remélem, hogy a többiek, akik együtt szenvedtek velük (tudtam meg
    más fórumokon is), hogy ugyanezt tegye. Dönthetünk úgy, hogy jól legyünk, csak akarnunk kell, és nem szabad hagyni, hogy az ügynökségek azt csinálják, amit akarnak a saját kárukra. Ez a mi pénzünk és a mi nyaralásunk."

7. Sorin Rusi azt mondja,

Igen, nagyobb cégeknél is voltak ilyen esetek. Bármely repülőtéren fennáll annak a veszélye, hogy a madarak bejutnak a repülőgépek hajtóműveibe - Madárcsapás - http://en.wikipedia.org/wiki/Bird_strike. Ne feledkezzünk meg az USAirways incidenséről sem, amikor mindkét hajtómű lezuhant, miután a madarak a hajtóművekbe kerültek, és a gép egy folyón landolt - 15. január 2009. Airbus A320-200 New York - Madárcsapás a hajtóművekben és kettős hajtóműhiba (NTSB).

A madarak riasztó berendezései ellenére előfordul, hogy a repülőtereket madárrajok szállják meg. Nem mindegy, hogy hány éves a gép vagy hány éves. Nincsenek gyakori esetek, de voltak, vannak és biztosan lesznek. A jó benne, hogy eddig nem történt komolyabb baleset, csak anyagi kár és repülőgép-kár.

Ami a gép korát illeti, nem ez a probléma. Vannak 30 év feletti gépek és ugyanolyan jól repülnek, ha megfelelően karbantartják őket, csak nagy a fogyasztásuk. Ilyen repülőgépek még a nagy légitársaságok flottájában is megtalálhatók.

A pilóták felkészültek az ilyen eljárásokra. A tűzoltó- és mentőautók mindig készenlétben állnak ilyen helyzetekben. Ezek szabványos biztonsági eljárások. Mivel a tűzoltóautók mindig a repülőgépek közelében vannak, amelyek a peronon táplálkoznak, és nem a dokknál.

Ezenkívül a visszatérés és a leszállás a szokásos biztonsági eljárások részét képezte. A légiközlekedésben minden cselekvésre van eljárás. A vélemények nem néznek ki jól. Bármelyik másik gép lehet, bármely másik légitársaságtól… az eljárások ugyanazok voltak.

Ami pedig az Air Bucharestet illeti, és azt, hogy csak egy gépe van, igen, ez itt probléma, mert ilyen kellemetlen helyzetekben több charterjárat is késhet.

Megértem az idegességét és azt, hogy nem érkezett meg időben a nyaralásra. Bízzunk benne, hogy a helyzet mielőbb megoldódik, és élvezheti a nyaralást. Ennek már van egy másik témája. És igen, egyetértek ezzel a hosszú és megmagyarázhatatlan várakozással. Ha a műszaki részben fentebb kifejtettem, hogy nincs ok aggodalomra, akkor a műszaki részben megértelek és egyetértek veled. Ezen túlmenően létezik egy olyan szabályozás, amely szerint a légi üzemeltetőnek talajkezelést kell biztosítania bizonyos óránál hosszabb késések esetén.

8. Roland azt mondja,

Köszönöm a gyors és lényegre törő választ.
    reméljük nem lesz több probléma ezzel a céggel.
    De kíváncsi vagyok, hogy mikor lesz nagyjavítási ideje (és itt komolyra gondolok), tekintve, hogy ez a gép szinte folyamatosan repül _ Görögország, Törökország, Spanyolország, Románia stb ???

1. Sorin Rusi azt mondja,

Ezeket a komoly felújításokat havonta, negyedévente lehet ütemezni, géptől, repült órák számától stb. Egyébként minden repülés alkalmával a repülőgépet földi személyzet ellenőrzi. Az üzemi szolgálatban meglévő gépek többsége sokat, átlagosan napi 16-18 órát repül. Nem baj, hogy ennyit repül. Csak az számít, hogy be kell tartani a felülvizsgálati ütemtervet, és a felmerülő problémákat megoldani :).

9. emy azt mondja,

MÁR AGGÓDOM - 23. AUGUSZTUS 2013-ÁN EZZEL A REPÜLŐVEL MÁRUNK ANTALYÁBA.

1. Sorin Rusi azt mondja,

Kellemes nyaralást és gördülékeny repülést. Kellemes élményben volt részem ezen a gépen. Úgy látom, hogy más embereket is értek bizonyos késések vagy incidensek. Megtörténhetnek… Fontos, hogy minden jól végződjön.

10. par azt mondja,

Én is úgy gondolom, hogy az egyetlen géppel rendelkező cég nem komoly üzemeltető, és nem tudom, hogyan vették fel a repülési engedélyeket. Nem tudom, mi köze ehhez Sorin Rusinak, de túlságosan elfogult és olyan "ajánlásokkal", amelyek inkább a légitársaságok marketing- és kommunikációs sablonjaihoz kapcsolódnak, mint egy hétköznapi turistához.

1. Sorin Rusi azt mondja,

Alin, sok cég rendelkezik működő repülőgéppel és chartereket készít. A velük kapcsolatos tapasztalataim rendben voltak. Rendben repült a gép. Nem azt mondtam, hogy dicséretes, hogy van gépük, de nézd meg, hogy évek óta repül, és évente több ezer turistát szállít. Amennyire én tudom, nem történt komoly incidens vagy baleset. Ha tud olyan kellemetlen incidensről, ami az Air Bucharestnél történt, és aminek következtében emberek megsérültek, várom, hogy elolvassák és közzé tegyék.

A repülési engedélyeket a minimális szabványok szerint adják. Ha találkozik velük... akkor rendben van repülni.

A legtöbb kellemetlenség a repülési órákkal kapcsolatos. És véletlenül két órát késtünk a felszállásról. De nem volt más probléma.

Ami a velük való kapcsolatomat illeti, az nulla. Azt írtam, amit tapasztaltam, és semmi mást.

2. Ciprian azt mondja,

Egyetértek Alinnal, túlságosan elfogult :)

Az air bukarest mindenesetre bizonyítékokat és problémákat keres, megpróbál NORMALITÁST kreálni a problémáikból.

2013-ban ezzel a "céggel" mentem, amit nem tudok "légitársaságnak" nevezni.

Röviden:
      Iasi-Antalya: 2 óra késés - teljesen rendben van - repülés közben csak sima vizet kaptam.

Antalya-Jászvásár: megálló Antalya-Kolozsvár :))), Kolozsváron 3-4 óra: takarítás 2 óra, maradék 1-2 óra nem tudjuk mit csináltak, nem javítottak semmit, csak etettek. összesen 2 + 3 + 2 = 7 órás repülés, hogy GAZDASÁGOS legyen…

Kolozsvárról és Jászvásárról más turistákat vittek Antalyába, ahelyett, hogy ezekben a városokban landoltak:)))

Rusi úr, halljuk a mondanivalóját.

Jó napot!

1. Sorin Rusi azt mondja,

Mindegyik tapasztalattal. 2013-tól mostanáig változhattak az Air Bucharest charter programjai. Változott a repülőgép konfigurációja, ülései stb. 2013-ban elmondtam a véleményemet a tapasztalataimról, egy ok. Induláskor is késések voltak, de visszaérkezéskor rendben volt.

Ami a gépen felszolgált tartalmat illeti, ez csak a repülőgépet bérlő TO-ra vonatkozik. A Prestige Toursnak megfelelő étkezési csomagja van charter járatokon. 2013-ban jó volt Antalyába, jó volt a mallorcai chartán, 2014-től. A többit nem tudom, nem próbáltam.

11. Alina H azt mondja,

Helló,

Megértem, hogy szerintem normálisnak tűnhet, és úgy kell felfognom a dolgokat, ahogy vannak, ha az Air Bucharest arra kényszerít, hogy 3-4 órát várakozzak a reptéren olyan körülmények között, amelyek között 2 éven aluli gyerekkel utazom??? És "megérdemelni" a várakozást ?! Nem szabad, hogy "sajnos megtörténik", hanem minden rendben és időben legyen az utasok számára. Főleg, hogy ez a cég az utasok pénzéből él, akik ülnek és várnak.

1. Sorin Rusi azt mondja,

Megértem a helyzetet és nem egyszerű 2 éves gyerekkel utazni. Nem normális a nagyon hosszú késések. Normális lenne, ha minden felülmúlhatatlan lenne.

Konzultáljon az utasjogokkal, és tegyen lépéseket. https://airlinestravel.ro/drepturile-pasagerilor-intr-o-aplicatie-pentru-smartphone-download.html )

A helyzetek járatonként és személyenként eltérőek. Van aki toleránsabb, van aki túlzóbb. Az ötlet az, hogy jogaink vannak, és a jogszabályok alapján cselekedhetünk…

12. Ame Bisze azt mondja,

A Tiriac Air a repüléseim gyengesége. Nem érdekel a repülőgépek száma és egyéb kritériumok. Nem lett volna rossz megkérdezni, hogy mit tartalmaz az étlap, bár az Alitalián is voltak meglepetések, hogy nem tudtam, mitévő legyek, de éhezve még a meleg étel is jól jött, miközben mindenki azt mondta, hogy csak szendvicset adnak -utálom. A tényleges leszállás Otopeniben az egyik legjobb felvétel. Néha keresek a youtube-on (főleg, ha egy bizonyos társasággal kell repülnöm), és komoly pilótahibákat találok, és még mindig nincsenek események.

13. FLORIN R azt mondja,

Le a kalappal, nem tudom mások mit gondolnak, de a szolgáltatásokkal, a gördülékeny repüléssel, a pontossággal, a szolgáltatásokkal a bukaresti repülés alatt ..Bodrum szuper elégedett voltam.
    Biztos vagyok benne, hogy vannak kellemetlen helyzetek is, egyébként a nagy cégeknél is megjelennek, de augusztus 19-én és 26-án példaértékű szolgáltatásokban részesültem, köszönöm AirBucharest

Válaszolj

E-mail címed nem kerül nyilvánosságra.