Palm Beach Hotel - All Inclusive - a bulgáriai Golden Sands-ból

0 891

Idén ünnepelte Várna hivatalos kihirdetésének 100. évfordulóját üdülőhely a bolgár tengerparton. A pillanatot számos helyben szervezett rendezvény fémjelezte, amelyekre több romániai újságíró és utazási blogger is meghívást kapott. A meghívottak között volt az AirlinesTravel.ro képviselője, Teodor Coman is, az alábbiakban pedig kollégájának benyomásait olvashatja a Palm Beach Hotel - All Inclusive - bolgári Golden Sands szállodáról.

Palm Beach Hotel - All Inclusive

4 éjszakát töltöttünk az Aranyhomok-parti Palm Beach Hotelben, egy 4 csillagos All Inclusive szolgáltatásokkal, ideális egy csendes nyaraláshoz a Fekete-tenger partján. A szálloda saját stranddal, saját úszómedencével, parkolóval, gyermek szórakoztató programokkal és sok egyéb szolgáltatással rendelkezik amiről ebben a cikkben mesélek.

Utunk június 9-én, szerda este indult. Amint megérkeztünk a szállodába, egy robot fogadott minket, aki fertőtlenítőszerrel szolgált ki minket. Aztán bejelentkeztem és elmentem vacsorázni a szálloda éttermébe.

Palm Beach Hotel - a robot fertőtlenítőszerrel

A Palm Beach Hotel hetente 3 tematikus estét szervez, mi pedig eltaláltuk a bolgár témájú estét. 2 fiú és 2 lány bolgár táncokkal örvendeztetett meg bennünket. Nem csak nézők voltunk, hanem megtanultunk táncolni vagy dobolni is. Bevallom, eleinte kicsit nehéz volt, de gyakorlással könnyebbé válik. Nem mi voltunk a táncművészet legnagyobb szakemberei, de remélhetőleg igen.

Palm Beach Hotel - a szobákról

A szállodában háromféle szoba található: apartmanok, tengerre néző szobák és standard szobák. Az apartmanokban két felnőtt két gyermekkel vagy három felnőtt egy gyermekkel szállásolható el. Két egyszemélyes ágy és egy kanapé található. A tengerre néző szobák két egyszemélyes ággyal felszereltek, de összetolhatók, és maximum három felnőtt vagy két felnőtt és két gyerek elszállásolására alkalmasak. A standard szobák két egyszemélyes ággyal felszereltek, de maximum két felnőtt és egy gyermek elszállásolására alkalmas.

A szobák tágasak, csendesek, nagyszerű kilátással a tengerre vagy a parkra. Elmondhatom, hogy minden reggel az erkélyen kezdtem a napomat, a tengerből éppen felkelő nap meleg sugarai alatt.

Nyilvánvalóan a ma reggeli tabuk után elmentem reggelizni. Mivel a bolgárok nagy értéket tulajdonítanak vendégeik egészségének, mindannyiunkat arra biztattak, hogy eldobható maszkot és kesztyűt használjunk, hogy az ételeket az étterem díszterméből vigyük el. Kesztyűket az egész étteremben találnak, a bejáratnál pedig maszkok vannak azok számára, akiknek nincs.

Palm Beach Hotel - változatos menü

Az étteremben megfelelő távolságban elhelyezett asztalok vannak bent, de a fedett teraszon is. Az evőeszközök eldobható papírcsomagolásban vannak.

Palm Beach Hotel - menü

Az ételek nagyon jók, ahogy a kávé is, vannak különböző friss gyümölcsök, zöldségek, saláták, felvágottak és sajtok is. Ebédre és vacsorára különféle levesek és főételek, valamint válogatott édességek várják a vendégeket. Egy átlagos, 136 szobás szállodáról lévén szó, nem találsz olyan termékválasztékot, mint egy 700 szobás szállodában. Az étlap változatos, de minden nap hasonló. Én személy szerint egy kicsit ínycsiklandó vagyok, de volt választásom, és mindent élveztem.

Palm Beach Hotel - létesítmények

Ez a 4 csillagos szálloda Aranyhomok strandjának közelében található. A kapott információk szerint a strand "Kék Zászló" minősítéssel rendelkezik a finom homok és a tiszta víz tekintetében. A víz minőségét rendszeresen ellenőrzik az erre felhatalmazott laboratóriumokban baktériumok, például e-coli jelenlétére. 2021 nyarán a szállodának van egy privát része a tengerparton. A két napágyból és esernyőből álló garnitúra ára 18 leva, mely szabad helyek függvényében fizethető a recepción. Néhány eladott túracsomag ára tartalmazza a napernyőt és a napozóágyakat a strandon.

Ha nem szeretne pihenni a tengerparton, akkor egy szabadtéri medence található gyermekrésszel, napozóágyakkal és napernyőkkel, amelyek használatra készen állnak. A szálláshelyen fitneszterem, játszótér, biliárd és x-treme bowling klub is található.

A legtöbben a Palm Beach ingyenes Wi-Fi internet-hozzáférést kínál vendégei számára. A Palm Beach Hotel hivatalos honlapja szerint a lobby bárban, étteremben, de a szobákban is lehet internetezni. Az ingyenes internet akár 1 Mbps-ig is elérhető.

Nem tudtam élvezni a szálloda minden szolgáltatását, mert nagyon elfoglalt voltam. De az élmény kellemes és érdekes volt. Ezt a szállodát azoknak ajánlom, akik egyedül, párként, családjukkal szeretnének utazni. Ez egy csendes szálloda, számos szolgáltatással a legkisebbek számára. Kétségtelenül vegyen egy tengerre néző szobát, és nem fogja megbánni.

További információkért látogasson el a szálloda hivatalos weboldalára Palm Beach! A bulgáriai tapasztalataimról más cikkekben fogok mesélni!

Válaszolj

E-mail címed nem kerül nyilvánosságra.