Jászvásárban az Icar Toursszal

2 965

A cikk olvasása közben Iasi felé tartok. Korábban is átmentem Moldova fővárosán, de nem álltam meg elég sokáig, hogy meglátogassam.

Icarus Tours úgy döntött, hogy egy jászvásári városlátogatást ajánl a bukaresti utazási bloggereknek az április 19-21-i hétvégén. Rendesen felszerelkeztünk és elindultunk Moldova szívébe. A program nagyon érdekes és szórakoztató lesz.

cover_iasi

Ma este még van egy ünnepi vacsora a Panoráma étteremben a tizenharmadik emeletről Unirea Hotel, majd lazítás a szálloda úszómedencéjében és gyógyfürdőjében.

Szombaton reggel kezdünk városnézés a "Jászvásári paloták" témával, amelyet az egyik tag bemutat Idegenvezető Klub az Icar Tours ügynökségtől. Körbejárjuk a Nagy István-i Unió Múzeumát és a Kultúrpalotát. Az ebédet ezután órakor szolgálják fel Ralet étterem, amely ízletes ételeiről ismert, sok válogatott étellel, jó borral és különleges hangulattal. A nap borkóstolóval folytatódik Jászvásár legújabb és legmodernebb pincészetében, Gramma borok, Vişani dombjain található.

Vasárnap a Hotel Unirea-ban reggeli után indulunk Jászvásárból, de a megyebeli paloták megtekintésével folytatódik. Ruginoasa kastély. Az ebédet órakor szolgálják fel Miclăuşeni vára, a Sturdza család lakhelye, természetesen látogatása után. A projektet médiapartnerek is támogatják - Belva.ro és Costăchel.ro.

Erről szól a következő napok menetrendje. Van valaki Jászvásárból, aki látni akar engem? Remélem a szünetben ihatunk egy sört és egy sztorit. Szeretnék új embereket megismerni, az Airlines Travel olvasóit. Ha nem találkozunk veled, legalább van esélyed követni minket a hashtagen #vinliasi (twitter), be Airlines Travel Facebook oldala.

Fényképezőgéppel fogok fotózni Canon 600D, Telefonról postázom HTC One X, és az ezen az oldalon található cikkek táblagépről készülnek ASUS VivoTab Smart ME400.

2 megjegyzés
  1. Corina azt mondja,

Találkozunk Jászvásáron 😀

Válaszolj

E-mail címed nem kerül nyilvánosságra.