A #YoungTours segítségével felfedeztem Vama Veche-t és Dalbokát

2 785

június 14-16 között Young Tours kirándulásra hívta a turisztikai blogszférát Veche Veche és Balchik, Bulgária. Az esemény a megnyitót jelentette Pura Vida szálló, az első tengerparti szálló Vama Veche-ben, hanem a Young Tours, a független fiatal utazóknak szentelt ügynökség elindítása is. Számomra ez volt az első élmény egy hostelben, de egyben az első séta is a bolgárok felé, a dalbokai kagylófarmhoz.

hostel Pura Vida
szálló Pura Vida

Az egész 14. június 2013-én kezdődött, azon a napon, amikor felszálltunk az általunk biztosított buszra Young Tours és elindultunk a Régi Vámok felé. Éjfél körül értünk célba, bejelentkeztünk, ettünk valahol az üdülőhelyen, majd mindannyian összegyűltünk a szálló teraszán egy koktélra. A szokások hagyományának megőrzése érdekében javasoltam, hogy a Pura Vida terasz nevét változtassa La găletuşe-ra.

_MG_5987

Az utazási bloggerek történetei késő éjszakáig folytatódtak, abban a reményben, hogy elcsíphetik a napfelkeltét. Sajnos túl fáradtak voltunk egy munkanap és hosszú utazás után, így 3 óra körül felbomlott a banda. Elmondhatom, hogy nagyon jó éjszakai pihenőm volt egy hostelben. De még mindig elfelejtettem vinni a strandpapucsomat és néhány kiegészítőt, amit a hostelben nem találsz.

Június 15-e egy kávéval és egy tortával indult, melyet Iulian édesanyja készített (hála Iulian édesanyjának). Aztán élveztük a napot és a jó időt, alig vártuk Bulgáriát. 13.00 körül indultunk útnak Tyulenovo, a bolgárok első úti célja és ebédeltetésünk helye, itt is sziklás tájat találtunk a Fekete-tenger partján.

_MG_6081

Aztán következett Balcsik a tengerparti sétával, egy gyümölcslével, egy nyári esővel, és este elkapott minket Dalboka, vacsorázik a kagylófarmon. Ezt a kulináris pestis követte, kagylókkal a főszerepben. 6 levával 600 gramm csípős ezret ettem, 7 levával pedig egy adag kagylópörköltet. Olcsó az élelmiszer Bulgáriában.

_MG_6287

_MG_6388

Éjfél körül tértünk vissza a vámba, és mindenki azt csinált, amit akart. A napkelte megcsodálásával reggel 6-ig beszélgettem néhány jelenlévővel. És lent van ambícióm gyümölcse.

_MG_6438

_MG_6495

_MG_6504

_MG_6524

(a képek Canon 1100D fényképezőgéppel és Canon EF 70-200mm f/4L IS USM teleobjektívvel készültek)

Június 16-án ért véget egy álomhétvége, amelyet Vama Veche-ben, a Pura Vida szállóban töltöttünk. Tudom, hogy ez nem a Vám szellemében volt, nem szálltunk meg a sátorban, és nem itattuk meg a Stuffot, de öröm volt megismerni a turisztikai és utazási blogszférát. A vám úgy fogadott, mint 3 éve, de kicsit jobban rendezve. Ott voltak a híres palacsinták is érdekes névvel. És azt hiszem, még csak most kezdődik a nyár…

---------------
Turisztikai Blogoszféra Találkozó (#rottazás) támogatta a #YoungTours, a Hostel Peaches, a Hostel Floreasca - Bukarest és Pura Vida Beach Hostel Veche Veche.

Válaszolj

E-mail címed nem kerül nyilvánosságra.